نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید اورینتال پلازا چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . درتور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

مطالب مرتبط:

مرکز خرید اورینتال پلازا چین

 

تور چین نوروز 95

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید اورینتال پلازا چین, بازارهای چین , مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل وستین گوانجو چین

هتل 5 ستاره وستین گوانجو استراحتگاهی مدرن و با شکوه است که دارای 40 طبقه و شش دستگاه آسانسور بوده و در شهر گوانجو چین واقع شده است که یکی از بهترین اقامتگاه های شهر به شمار می رود . محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است زیرا قابلیت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی را داشته و فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 300 متر و تا ایستگاه مترو فقط 2 دقیقه می باشد .در تور چین میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته با شید. در ضمن نمایشگاه پاژو کمپلکس نیز در 8 کیلومتری هتل وستین گوانجو قرار داشته و فرودگاه بین المللی نیز 40 کیلومتر تا آن فاصله دارد .  سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد .مسافران تور چین میتوانند در این مکان زیبا استفاده نمایید.  در ضمن هدف کادر هتل وستین گوانجو جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان تور چین می باشد .

امکانات هتل وستین گوانجو : در مقایسه با سایر هتل های هم ردیف خود منحصر به فرد و مثال زدنی است ، به نحوی که توانسته رضایت میهمانان هتل وستین گوانجو را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز و سرپوشیده ، جیم ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز  ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، کافی شاپ ، پنج رستوران مجلل ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره وستین گوانجو می باشد  .

 

هتل وستین گوانجو چین

 هتل وستین گوانجو چین

 هتل وستین گوانجو چین

مطالب مرتبط:

هتل وستین گوانجو چین

 

تور چین نوروز 95

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل وستین گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق ویژه میهمانان تور چین، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل آکوا اسپیس شانگهای

هتل آکوا اسپیس یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 30 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در هتل هتل آکوا اسپیس فضای سبزی برای استراحت میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. امکانات دوچرخه سواری نیز به میهمانان ارایه داده می شود.

هتل آکوا اسپیس شانگهای

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دی ریجنت پکن

هتل دی ریجنت یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل شامل 500 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل دی زیجنت کتابخانه برای علاقمندان به کتابخوانی در نظر گرفته شده است. آرایشگاه، سالن کنفرانس، سرویس نگهداری از کودکان، خدمات ماساژ، صرافی تعدادی از امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین قرار داده است.

هتل دی ریجنت پکن

از امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، آسانسور، گاوصندوق، بار، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، استخر، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق ویژه میهمانان تور چین، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل تریدرز پکن

هتل تریدرز پکن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین مجموعا 570 اتاق در نظر گرفته است. میهمانان در این هتل می توانند از امکانات ویژه ای نظیر صرافی، سالن کنفرانس، سرویس نگهداری از اطفال، فروشگاه های متفاوت، بیلیارد و... که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است بهره ببرند.

هتل تریدرز پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به اتاق بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، حمام ترکی و بخار، انبار بار و چمدان، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، رستوران ویژه میهمانانتور چین، پذیرش 24 ساعته، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، باشگاه ورزشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانجو

هتل گانگ دانگ ویکتوری یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. در این هتل 328 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. در هتل فروشگاه های متعددی برای دسترسی میهمانان وجود دارد و آن ها می توانند وسایل مورد نیاز خود رار از این فروشگاه های تهیه نمایند. همچنین از دیگر امکانات ویژه این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، سالن کنفرانس، آرایشگاه، اتاق بیلیارد و پینگ پنگ اشاره نمود.

هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانجو

تعدادی از امکانات هتل برای میهمانان تور چین آسانسور، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، خدمات ماساژ، حمام ترکی و بخار، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، پذیرش 24 ساعته ویژه میهمانان تور چین و... می باشد.


هتل کانتن گوانجو

هتل کانتن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. در این هتل فروشگاه های زیادی برای دسترسی میهمانان تور چین وجود دارد. از امکانات ویژه هتل می توان از سالن کنفرانس، صرافی، آرایشگاه ویژه میهمانان تور چین نام برد.

هتل کانتن گوانجو

از دیگر امکانات هتل کانتن برای میهمانان تور چین می توان به خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، رستوران ویزه میهمانان تور چین، گرمایش، کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، اتاق بازی های کامپیوتری، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

بلیط شانگهای

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ایرفلوت مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

بلیط هواپیما به مقصد شانگهای با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

بلیط به مقصد شانگهای با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

بلیط هواپیما به مقصد شانگهای با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران شانگهای

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط شانگهای دی 94

قیمت بلیط شانگهای ژانویه 2016

قیمت بلیط شانگهای دسامبر 2015

قیمت بلیط شانگهای آذر 94

قیمت بلیط شانگهای نوامبر 2015

قیمت بلیط شانگهای آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: قیمت بلیط شانگهای چین ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بلیط پکن

فرودگاه بین‌المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت چین قرار گرفته و پر ترددترین فرودگاه بین‌المللی این کشور به شمار می رود. الاتحاد، امارات و ماهان جزو پرواز های مهم تهران به سمت پکن و بالعکس می باشد. مسافرانی که بلیط پکن را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران تا پکن 7 ساعت و 28 دقیقه و فاصله هوایی تهران تا پکن 5612 کیلومتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران پکن دوشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن دوشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن دوشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن سه شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران پکن سه شنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن سه شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن چهارشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن چهارشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
800 تهران پکن چهارشنبه ها 19:25 06:25 شرکت هواپیمایی ایران ایر
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن چهارشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن پنجشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن پنجشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن پنجشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن جمعه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
978 تهران پکن جمعه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن شنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن یکشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن یکشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران پکن یکشنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن یکشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران پکن


 

بلیط شانگهای

 مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

 بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

 مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

 مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

 مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند به مقصد شانگهای با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

 مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

 مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

  

مسیر تهران شانگهای

  

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بلیط پکن چین ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن خرید دارای شعب متعددی در شهر شنزن می باشد ، که اغلب اوقات مورد توجه افراد محلی قرار می گیرد . کیفیت خوب و سرویس دهی خوب به این معنی است که این مرکز خرید بهترین انتخاب برای بر آوردن نیازهایتان می تواند باشد.
مرکز خرید رین بو شنزن خرید از سمت مصرف کننده ها بسیار توصیه می شود. تعدادی از مشهورترین برند های جهان در این مجموعه خرید یافت می شوند و به خاطر اینکه محصولات مهم و ضروری را ارائه می کند و محیط راحتی دارد توصیه می شود. البته قیمت محصولات در این مرکز کمی بالاتر است. مسافران تور چین پاییز 94میتوانند در این مرکز خرید برترین محصولات با بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید رین بو شنزن چین, بازارهای چین , مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

لشکر سفالین شامل مجسمه سفالی هزاران سرباز مجهز مربوط به پادشاهی چین شی هوان، موسس دودمان چین در ۲۲۰ پیش از میلاد است. مجسمه‌های سنگی ارتش تراکوتا در حوالی شهر شی‌آن پایتخت نخستین امپراتوری چین پراکنده هستند. این آثار از مهم‌ترین یافته‌های باستان‌شناسی جهان در سال‌های اخیر به شمار می‌روند. گردشگران تور چین از این مکان دیدن می کنند.

 

لشکر سفالین در چین

وقتي که دهقانان حومه شرقي استان"شيان شانکسي"چين در ماه مارس سال 1974 براي رسيدن به آب در يک و نيم مايلي کوهستان ليشا، مشغول کندن زمين شدند، نمي‌دانستند که گنجينه‌اي چند هزار ساله زير خروارها خاک در انتظار آنهاست گنجينه‌اي از مجسمه‌هاي سفالي 8 هزار سرباز چيني که کشف آنها يکي از بزرگ‌ترين اکتشافات قرن بود.در تور چین 94 از بازدید این مکان لذت ببرید.


با اعلام خبر کشف اين ارتش سفالي، کندوکاو باستان شناسان در اين منطقه به سرعت شروع شد و به اين ترتيب راز بزرگي فاش شد، اينکه تمامي مجسمه‌هاي کشف شده متعلق به سربازان و اسب‌هاي سفالي‌اي هستند که از زمان مرگ" کين شي هوآنگ"، اولين امپراتور چين همراه او دفن شده بودند. 
باستان شناسان دوران سلطنت کين شي هوآنگ را 221 سال قبل از ميلاد مسيح تخمين زده و به اين نتيجه رسيده‌اند که اولين امپراتور چين براي اينکه بتواند در دنياي ديگر هم فرمانروايي کند تمام سفالگران و مجسمه سازان آن زمان چين را به خدمت گرفت و به آنها دستور داد هزاران مجسمه سرباز سفالي را بسازند تا با ارتشي سفالي به سرزمين مردگان برود چون باور داشت که اين ارتش پس از مرگ از او محافظت خواهد کرد.مجسمه‌های لشکر سفالین با اندام و اندازه واقعی به عنوان «پاسداران معبد سلطنتی در چین باستان» مستقر شده بودند. آنها به اولین امپراتوری چین متحد به نام چین شی هوان تعلق دارند.در تور چین عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

 در سال ۱۹۷۴ میلادی، کشاورزان چینی در استان شاآن‌شی به صورت کاملاً اتفاقی مقبره چین شی هوان و پاسداران معبد سلطنتی را کشف کردند. بر اساس برآوردها، مجسمه‌های لشکر سفالین شامل بیش از ۷۰۰۰ سرباز، ۱۳۰ کالسکه نظامی و ۵۲۰ اسب می‌شود. در رشته‌ای از حفاری‌های دقیق و پیوسته از سال ۱۹۷۴ تاکنون، بیش از ۲۰۰۰ پیکره از زیر خاک بیرون آورده شده‌اند.در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

لشکر سفالین در چین

لشکر سفالین در چین

لشکر سفالین در چین

لشکر سفالین در چین

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: لشکر سفالین در چین , دیدنی های چین , جاذبه های چین , مکانهای دیدنی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد